Tuesday, March 13, 2012

Happy B-day to Me !!!!!!

                                                                  Presents from H&M

H&M отвори врати дни преди моя Рожден Ден !!! Аз и сестра ми разбира се бяхме там и тя ми купи някои нещица по този повод!! Беше същинска лудница !! Грабеха, пробваха, а пред пробните имаше опашка, на която се чакаше сигурно час, а може би и повече. От цялата тази навалица си харесах тези неща, но смятам пак да го посетя, този път на спокойствие, за да мога да си разглеждам без някой да ме ръчка и бута постоянно.

                                                         Тези прекрасни неща са за мен :)




                                                           

      
                                                               ....и за малката




     .                                                   ....за  племенника ми


Следващият път когато отида пак, смятам да си взема панталон на едри цветя.  
  Ще бъде страхотна пролетна покупка !!!!!!!!!!!

2 comments: