Thursday, March 1, 2012

Честита Баба Марта !!! / Happy Grandma Martha !!!

Дойде 1-ви март, а с него и усещането за наближаващата пролет :) Обичам мартеничките, и не само аз, малката също се чудеше с коя да се накичи по- напред.









Това са моите мартенички тази година. Както се вижда съм ги избирала изработени от вълнен конец. Решила съм ( да не се заричам пак) другата година да се пробвам да си ги направя сама.





Тези са ни подарък :) Сладките са направо уникални !!!!!





А тези невероятни красавици са ми от миналата година. Да, знам че трябваше да ги закача на цъфнало дръвче, но просто не можах да се разделя с тях и  си ги запазих ( няма да ги нося обаче), а и закачих достатъчно- всички останали( а те не бяха хич малко ), които ми бяха на ръката.

No comments:

Post a Comment